Borge van DIE WYN & WILDSFEES
Is jy die bestuurder van 'n besigheid? Word n borg van DIE WYN & WILDSFEES 2024!
DIE WYN & WILDSFEES verskaf die hoof borg die geleentheid om:
- Bevorder 'n posisie van leierskap
- Verbind met die voorste Wildsfees in die Wes-Kaap
- Verbind met 'n kwaliteit teikengehoor in 'n ontspanne omgewing
- Verbind met 'n luukse en gesofistikeerde dorpie - Stellenbosch
- Vermaak sleutel belanghebbendes en kliënte op 'n unieke wyse
- Saamwerk met 'n Trots Suid-Afrikaanse inisiatief
Aanbied van Naamsregte:
- Aanbieder van naamsregte van DIE WYN & WILDSFEES.
- Dit sal dus bekend wees as DIE WYN & WILDSFEES staan deur die borg.
- Die borg se logo sal saam met die fees se logo ingesluit word.
Logovoorstelling:
- Die borg se logo sal in alle amptelike advertensie- en bemarkingsmateriaal ingesluit word.
- Die borg se logo sal op die geleentheidkaartjies, armbande, sowel as die glase wat aan alle gaste wat die geleentheid bywoon, gegee word, ingesluit word.
- Die borg se logo sal op die geleentheidwebwerf verskyn met 'n skakel na die borg se eie webwerf.
Handelsmerk:
- Verskeie bemarkingsgeleenthede en 'n bemarkingsplan sal word sodra geskep wat lokaal voltooi is.
- Enige addisionele bemarkingsgeleenthede sal vir die borg se koste wees.
- Die borg se logo sal op enige spesiale aanwysings verskyn.
- In die geval wat nie toegewyd is deur die borg vir bemarkingstoepassingsruimte benodig word, sal hierdie ruimte as deel van die borgskapfooi voorsien word.
- Alle ander koste verband houende met die bemarking sal egter vir die borg se rekening wees.
Kaartjies & Gasvryheid:
- 200 toegangskaartjies per dag op die Saterdag en Sondag van die algemene geleentheid.
- Addisionele kaartjies kan teen 25% minder as die verkoopsprys aangekoop word.
- 'n Toegewyde en eksklusiewe borg se area sal word geskep vir die borg op hierdie twee dae.
- Alle kostes wat verband hou met hierdie area sal egter vir die rekening van die borg wees.
Die Finansiele Oorweging
Stel jy belang in die Hoofborg vir die Bied van Naamsregte-borg van DIE WYN & WILDSFEES? Ons filosofie is 'n van vennootskap en wil ons verskeie geleenthede en verken wat verband hou met DIE WYN & WILDSFEES, wat sal help om jou maatskappye sowel as die geleentheid om te bereik.
Ons wil graag 'n vennootskap vir 3 jaar verseker met 'n CPI-toename om groei en konsekwentheid vir beide die borg en die geleentheid te verseker.
Ander Borg Geleenthede
-
Die Buitelug Arena:
Die "borg" buitelug Arena
- Handelsmerk in en om die Buitelug Arena van 20 000m2+
- 'n Toegewyde spasie van 20m x 20m vir die borge
promosiedoeleindes, (alle koste wat verband hou met die promosie binne hierdie area sal vir die borg se rekening wees) - Sluit 120 algemene toegangskaartjies per dag op die Saterdag en Sondag van die geleentheid in
- Bykomende kaartjies kan teen 25% minder van die verkoopprys gekoop word.
-
Die vermaaklikheidsarea:
Die “borg” Vermaak area
- Handelsmerk in en om die Vermaak area van 2400m2
- Handelsmerk van die hoofvermaakverhoog & verlengde ure.
- 'n Toegewyde spasie van 10m x 15m vir die borge se promosiedoeleindes, (alle koste verbonde aan die promosie binne hierdie area sal vir die borg se rekening wees)
- Sluit 80 algemene toegangskaartjies per dag op die Saterdag en Sondag van die geleentheid in.
- Bykomende kaartjies kan teen 25% minder van die verkoopprys gekoop word.
-
Uitstallersale 1 & 2:
Die “borg”-saal
- Handelsmerk in en om die saal area van 1000m2
- 'n Toegewyde spasie van 10m x 10m vir die borge se promosiedoeleindes, (alle koste verbonde aan die promosie binne hierdie area
sal vir die borg se rekening wees) - Sluit 60 algemene toegangskaartjies per dag op die Saterdag en Sondag van die geleentheid in.
- Bykomende kaartjies kan teen 25% minder van die verkoopprys gekoop word.
-
Uitstallersale 3:
Die “borg”-saal
- Handelsmerke in en om die saal van 1350m2
- 'n Toegewyde spasie van 10m x 20m vir die borge
promosiedoeleindes, (alle koste wat verband hou met die promosie binne hierdie area sal vir die borg se rekening wees) - Sluit 50 algemene toegangskaartjies per dag op die Saterdag en Sondag van die geleentheid in.
- Bykomende kaartjies kan teen 25% minder van die verkoopprys gekoop word.
-
Die Saloon Lounge:
Die “borg” Saloon Lounge
- Handelsmerk in en om die Saloon Lounge van 600m2
- 'n Toegewyde spasie van 10m x 5m vir die borg se promosiedoeleindes, (alle koste verbonde aan die promosie binne hierdie area sal vir die borg se rekening wees)
- Sluit 45 algemene toegangskaartjies per dag op die Saterdag en Sondag van die geleentheid in.
- Bykomende kaartjies kan teen 25% minder van die verkoopprys gekoop word.
- Die Saloon Lounge sal 'n ten volle beveiligde area wees vir die veiligheid en sekuriteit van gaste en uitstallers.
-
Die handwerkskuur:
Die “borg” Handwerkskuur
- Handelsmerk in en om die Handwerkskuur van 1500m2
- 'n Toegewyde spasie van 10m x 5m vir die borg se promosiedoeleindes, (alle koste verbonde aan die promosie binne hierdie area sal vir die borg se rekening wees)
- Sluit 45 algemene toegangskaartjies per dag op die Saterdag en Sondag van die geleentheid in.
- Bykomende kaartjies kan teen 25% minder van die verkoopprys gekoop word.